Scrolling function
English below
Hej!
Jeg har netop installeret Adobe Reader på min nye Lenovo PC og oplever problemer med scroll op/ned funktionen. Jeg ved ikke om det er pga min PC eller om det er et problem med mit download, men når jeg forsøger at scrolle op eller ned med touchpad'en, blinker det lille dokument i højre side (det der viser miniature-udgave af siden) og jeg kommer ikke til næste side, med mindre jeg har scroller flere gange - eller bruger piletasterne... Jeg kan altså godt bruge programmet, men det er mindre smooth end det plejer og mere besværligt at manøvrere rundt imellem siderne. Kan nogen hjælpe med at fixe problemet? Jeg har forsøgt med fejlfinding uden held og jeg mangler ikke den nyeste opdatering.
Mvh K.
Hi!
I just installed Adobe Reader on my new Lenovo laptop and I'm experiencing a problem with the scroll up/down funtion in the document. I don't know if it has to do with my laptop or if it is a problem with the dowload, but whenever I try to scroll (wtih the touchpad) the small 'preveiw' of the pages to the right kind of glimps several times and doesn't change to next page unless I do it twice or more in a row. It is quite anoying and it's harder to navigate in the doc (I can use the arrow keys). So, I can use the program, but it's not very smooth... Can anyone help me to fix the problem? I've tryed error detecting, wich didn't help and I should have the newest version.
Kind regards, K.