Camera raw

Hola Buenas noches , las herramientas de mi camera Raw no funcionan , solo funciona la mano ,  no funciona el cuenta gotas por ejemplo  , ni la regla para enderezar.

cual sera el problema , tengo la ultima version . actualizada hace  menos de un mes ,  mi equipo es mac y tiene el sistema operativo Sierra.

Walter Gomez.

View all replies

Views

290

Translate

Translate

Report

Report
More
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn More

Camera raw

Hola Buenas noches , las herramientas de mi camera Raw no funcionan , solo funciona la mano ,  no funciona el cuenta gotas por ejemplo  , ni la regla para enderezar.

cual sera el problema , tengo la ultima version . actualizada hace  menos de un mes ,  mi equipo es mac y tiene el sistema operativo Sierra.

Walter Gomez.

View all replies

Views

291

Translate

Translate

Report

Report
More
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn More
5 Replies

Re: Camera raw

Hi Walter,

Could you please try installing the Camera raw plugin again?

Camera Raw installer for Adobe Photoshop CC and CS6

Regards,

Sahil

View all replies

Translate

Translate

Report

Report
More
Community Guidelines
Reply
Loading...

Hola.

Ya lo hice  y continua el problema ,  incluso me sirvió una vez  y  vuelve a bloquearse , y sirve solo la mano  y la nueva herramienta para corregir perspectiva ,  intente la version anterior  y pasa  lo mismo   

Walter Gómez Urrego.

View all replies

Translate

Translate

Report

Report
More
Community Guidelines
Reply
Loading...

May I know which operating system are you using? and which version of Camera raw do you have?

View all replies

Translate

Translate

Report

Report
More
Community Guidelines
Reply
Loading...

Hola Buenos dias . utilizo sistema operativo  macOS Sierra  y mi cámara es  la canon 5DMark II

View all replies

Translate

Translate

Report

Report
More
Community Guidelines
Reply
Loading...

Thank you for providing this information, may I know which version of Photoshop are you using?

View all replies

Translate

Translate

Report

Report
More
Community Guidelines
Reply
Loading...