Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

COBRO INDEBIDO

New Here ,
Dec 14, 2020 Dec 14, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Señores, me han cobrado el costo mensual del plan anual, estoy investigando e indican que después de 14 días de inicio te cobran, pero a mí me llegó un correo electrónico, indicando que me reembolsan el total si hago la cancelación antes de los 30 días y así lo hice, pero igual se han cobrado.

Seguí los pasos para la cancelación y ya no tengo cuenta personal con ellos, por lo que estoy usando la cuenta de mi empresa. Trato de comunicarme por los diferentes medios (que según ellos te atienen, pero nadie lo hace). Aquí solo es la comunidad o alguno de Abode monitorea estos mensajes?

TOPICS
Account management

Views

115

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Adobe Community Professional , Dec 14, 2020 Dec 14, 2020
no, these are user-to-user forums. using a browser that allows popups and cookies, contact adobe support during pst business hours by clicking here, https://helpx.adobe.com/contact.html click contact us (in the lower right) in the chat field, type AGENT be patient, it can take quite a while to reach a human

Translate

Translate
Adobe Community Professional ,
Dec 14, 2020 Dec 14, 2020

Copy link to clipboard

Copied

no, these are user-to-user forums.

using a browser that allows popups and cookies, contact adobe support during pst business hours by clicking here, https://helpx.adobe.com/contact.html

click contact us (in the lower right)
in the chat field, type AGENT
be patient, it can take quite a while to reach a human

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
May 11, 2021 May 11, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Es verdad, hay un chat que nunca está habilitado, y no se puede hacer el reclamo formalmente, Ojalá y alguién se digne en contestar, a mi también me cobraron de una suscripción erróneamente, qué puedo hacer?, o a quíen puedo acudir?.. esto es muy molestoso y lo peopr que nadie te da respuesta. Lo que sugiero es que bloqueen la tarjeta con lo que se hizo la transacción y poner la respetiva denuncia en el Banco emisor y sugiero no suscribirse por que no hay seguimiento ni respuesta técnica.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Adobe Community Professional ,
May 11, 2021 May 11, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

I know it can be frustrating when you encounter problems. Then you also are unable to contact the company providing the service. Please use https://helpx.adobe.com/contact.html?rghtup=autoOpen to contact Adobe. If the chat window does not work, use a different computer, smartphone, or tablet to begin the interaction.

ABAMBO | Hard- and Software Engineer | Photographer

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines