• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Kundtjänst och begriplig kommunikation

New Here ,
Apr 04, 2020 Apr 04, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Jag pröjsar 120 spänn i månaden och vill kunna ställa en enkel fråga om vad som helst! Detta låter sig inte göras eftersom adobe tydligen är för snåla för att erbjuda sina kunder service på sitt eget språk. Jag blir galen på extremt invecklade sajter med forum som diskriminerar både äldre och icke engelsktalande. Gör om, gör rätt!

Christer 
[abuse removed by moderator]

TOPICS
Account management

Views

133

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Apr 04, 2020 Apr 04, 2020

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Du kan också ställa frågor här på forumet på ditt modersmål. Det finns en översättningsfunktion som du sedan kan översätta ditt inlägg till rätt språk. Om någon svarar på engelska kan du också översätta svaret till ditt modersmål.

Försök bara ställa din fråga här. Om möjligt försöker vi hjälpa till.

 

PS: Jag skrev svaret på tyska (jag kommer från Tyskland) och fick det sedan översatt.

My System: Intel i7-8700K - 64GB RAM - NVidia Geforce RTX 3060 - Windows 10 Pro 22H2 -- LR-Classic 13.2 - Photoshop 25.6 - Nik Collection 6.9 - PureRAW 4 - Topaz Photo AI 2

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines