• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

آیا می توانم از Adobe برای ارسال پست در اینستاگرام استفاده کنم؟

New Here ,
Aug 10, 2022 Aug 10, 2022

Copy link to clipboard

Copied

چگونه شروع به انتشار محتوا اینستاگرام در موبایل کنیم؟ برنامه تلفن همراه Adobe Express را در دستگاه خود بارگیری کنید: iOS | اندروید و لاگین. در زمان و تاریخ برنامه ریزی شده، یک اعلان از برنامه تلفن همراه Adobe Express خود دریافت خواهید کرد. از اینجا می توانید پست خود را مشاهده کرده و گزینه Post to Instagram را انتخاب کنید.

چرا محتوای اینستاگرام من به انتشار دستی از طریق موبایل نیاز دارد؟
اگر به دنبال انتشار در یک نمایه شخصی اینستاگرام یا در استوری اینستاگرام خود هستید، باید از برنامه تلفن همراه برای پخش زنده این محتوا استفاده کنید. این به دلیل محدودیت های موجود در API اینستاگرام است.

اگر پست‌های فید را در یک نمایه تجاری اینستاگرام منتشر می‌کنید، می‌توانید مانند سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی از طریق Content Scheduler (مانند فیس‌بوک و توییتر) محتوای خود را به‌طور خودکار منتشر کنید.

اگر می خواهید نمایه سازنده یا شخصی خود را به نمایه تجاری تبدیل کنید. لطفاً از مستندات اینستاگرام در اینجا دیدن کنید.

چیزهایی که باید بدانید
انتشار مستقیم در رسانه های اجتماعی از طریق برنامه تلفن همراه Adobe Express در حال حاضر فقط برای اینستاگرام در دسترس است.

پست ها به صورت خودکار از طریق برنامه زمانی در حساب های شخصی اینستاگرام منتشر نمی شوند. پست‌های هر حساب اینستاگرامی که حساب تجاری نیستند باید با استفاده از برنامه موبایل منتشر شوند.
اگر محتوای شما مطابق با مشخصات اینستاگرام برای محتوای منتشر شده خودکار نباشد، یک Push Notification به موبایل شما ارسال می شود تا محتوای شما را به صورت دستی به صورت زنده منتشر کند.

برنامه Adobe Express هنگام ساخت پست شما با یک آیکون اعلان قرمز به شما هشدار می دهد و اطلاع می دهد که پست شما با مشخصات اینستاگرام مطابقت ندارد. این سپس اعلان فشار لحظه ای را در تاریخ برنامه ریزی شده فعال می کند.


حتی اگر محتوای شما قابل انتشار به صورت خودکار باشد، ممکن است بخواهید بدون توجه به این موضوع به صورت دستی از طریق برنامه تلفن همراه منتشر کنید. به عنوان مثال، اگر پست شما امکان انتشار خودکار به عنوان یک پست فید را دارد، اما می‌خواهید محتوا را در استوری اینستاگرام خود منتشر کنید، استفاده از اپلیکیشن موبایل برای انتشار، کنترل بیشتری بر مقصدی که در آن منتشر می‌شود به شما می‌دهد.

می‌توانید با انتخاب کادر تیک «انتشار از طریق برنامه تلفن همراه» در ویرایشگر پست در وب، هر پست اینستاگرام را از طریق برنامه تلفن همراه منتشر کنید.

 

TOPICS
How to

Views

102

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 10, 2022 Aug 10, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

کدام برنامه Adobe برای پست های اینستاگرام بهتر است؟
Adobe Spark یک ابزار عالی برای ایجاد استوری اینستاگرام، پست های اینستاگرام یا واقعاً هر پست رسانه اجتماعی است که ممکن است بخواهید به صورت آنلاین پست کنید! Adobe Spark یک اپلیکیشن طراحی آنلاین و موبایلی است.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines