Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.


Betrug mit Probemonat

New Here ,
Nov 17, 2018 Nov 17, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Adobe sichert vor Abschluss des Probemonats zu, man könne "jederzeit kündigen". Das ist aber gelogen. Ich wollte gerade kündigen und erhalte nur die Meldung: "Sie können Ihr Abo in Kürze verwalten". Ärgerlicher Betrug!

Email-Adresse rückt Adobe nirgends heraus. Weiß jemand, wo ich aus diesem Bauerntrick wieder rauskomme?

TOPICS
Install update and subscribe to Acrobat

Views

484

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Dec 04, 2018 Dec 04, 2018

Copy link to clipboard

Copied

using a browser that allows popups and cookies,  contact adobe support during pst business hours by clicking here and, when available, click 'chat', http://helpx.adobe.com/x-productkb/global/service-ccm.html

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Feb 24, 2019 Feb 24, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Unbenannt.PNG

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
May 13, 2021 May 13, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Von meinem Konto wird schon seit über 6 Monaten knapp 18 Euro abgebucht. Weder habe ich ein Abo noch sonst etwas. Nirgends steht, dass ich es kündigen kann ich habe vor etwa einem Jahr ein kostenloses Abo für 1 woche gehabt und das habe ich sofort nach einem Tag gekündigt. Ich habe das ganze mit nachweisen an mein Kreditinstitut weitergeleitet. Das ist für mich Betrug. Ich kann nirgends sehen, dass ich mal ein Abo abgeschlossen habe. Im Internet steht, wenn man ein testabo anfängt und es nicht kündigt, wird es zahlungspflichtig, ich habe gekündigt und trotzdem wird abgebucht. Dann steht ich soll mich, wenn ich kündigen will an den Support wenden, es gibt keinen direkten Support an den ich weitergeleitet werde. Automatisch buchen die Geld ab und machen ein Abo, aber kündigen nur mit Support und überall steht das ich die kostenlose Version von Adobe habe. 

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
May 14, 2021 May 14, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi Nazlija

 

Hope you are doing well and sorry to hear that. It is something that can be rectified by our billing team .

 

I have shared more information in private message please check .

 

Regards

Amal

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines