Despite subscription no use possible!

New Here ,
May 15, 2022 May 15, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Hallo zusammen, 

ich wollte ursprüngliche mein Abo für Adobe Acorbat Pro kündigen, habe dann auch vor einiger Zeit es online versucht. Seitdem kann ich Adobe niht mher richtig nutzen bzw. nur so viel wie man mit der kostenlosen Version machen kann. Eine Kündigungsbestätigung oder so ahbe ich nicht erhhalten. Geld wird nach wie vor abgebucht wie ich festgestellt habe. Immer, wenn ich jetzt in mein Konto gehe, heißt es ich hätte kein Abo angeschlossen. 

Kann mir hier jemand helfen? brauchen den Pro nun leider doch dringend. 

TOPICS
Cancel subscription , General troubleshooting , Standards and accessibility

Views

41

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
May 16, 2022 May 16, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi Melanie,

Thank you for reaching out.

We have tried to locate your account with the email address used to sign in here on the community page. It does not show any subscription under your account. 

If you were using any alternate email address for the service, please share it with us in a private message. You may initiate a private message using the envelope icon provided on this community page at the top right corner.

Let us know if you need any help.

Thanks,

Meenakshi

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines