Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티
0

Adobe Acrobat Reader DC installation fails

New Here ,
Feb 11, 2017 Feb 11, 2017

Hej.

Jeg kan ikke installere adobe acrobat reader DC til windows 10. Når jeg har hentet exe.filen fra Adobe, starter jeg installationen. Derefter står der "henter" og når den når 50% og skal til at installere, står der "Adobe Acrobat Reader DC: Installationen mislykkedes: Klik på udfør for at få mere hjælp."

Jeg har prøvet mange ting, herunder både at hente det fra 3 forskellige browsere (explorer, chrome og firefox), at slå mit antivirus program fra, aktive javascript og ellers ændre forskellige sikkerhedsindstillinger både i browseren og i windows, men får samme fejl hver gang og intet hjælper.

Hvad gør jeg?

Hilsen Mads

404
Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Feb 20, 2017 Feb 20, 2017
LATEST

Hi madshansen,

Sorry for the delay in response.

Please run cleaner tool Download Adobe Reader and Acrobat Cleaner Tool - Adobe Labs and restart your system.

Then re-install the application from here: Adobe - Adobe Acrobat Reader DC Distribution

Let us know if you still experience the issue.

Regards,

Meenakshi

Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines