Copy link to clipboard
Copied
Mais pourquoi il m'est devenu impossible de simplement utiliser : "enregistrer sous" ??!!!!
ça me rend fou... la fenêtre "enregistrer sous" reste désespérément vide ...
PC HP Pavillon 500 110 ef sous windows 10 famille (64)
8 go ram
intel core i3 3.40 ghz
y aurait-il quelqu'un dans la même m.... que moi ? Ou bien suis-je seul... aaaaaaaaaaaaaaaa
Copy link to clipboard
Copied
Hi,
Hope you are doing well.
Would you mind confirming the exact version of Adobe Acrobat you are working with? Is it Adobe Acrobat Pro DC or freeware Acrobat Reader DC?
To confirm the version, open application>help>About Adobe Acrobat
The default "Save As" dialog in Acrobat Reader DC is different than the dialog that you've had in earlier releases of Acrobat Reader, it also allows you to save to the cloud and previous locations you've saved files to.
It is possible that when Acrobat tries to connect to "The cloud", it runs into problems.
You may want to try to turn this feature off to see if that brings your "Save As" dialog back-
Thanks,
Ria
Copy link to clipboard
Copied
La methode décrite edition/preferences/general/ et dé-selection de " afficher le stockage en ligne lors de l'ouverure de fichier" résoud le problème.
Mr Adobe : pouvez ajouter encore des options à la c... ?
Copy link to clipboard
Copied
meme chose pour moi... depuis que j,ai acheté de l'espace de storage dans Google Drive, je veux ''enregistrer sous'' un pdf que j'ai surligné et une page blanche permanente apparait. C'est devenu impossible...
Copy link to clipboard
Copied
J'ai désinstllé et réinstallé la dernière version Acrobat Reader DC, mais rien n'a changé.
Merci des conseils