• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Scam!!! 2 time deduct money but no subscription is reflecting

New Here ,
Jun 12, 2024 Jun 12, 2024

Copy link to clipboard

Copied

I had subscribed for 7 day free trial, I had charge two time from Google play but till now app is not showing I have subscribed for premium.

 

Completely Scam.

TOPICS
Android , Crash or freeze , Edit and export , Install update and subscribe

Views

42

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Jul 03, 2024 Jul 03, 2024

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hello @subham38015986b8hk,

 

Hope you are doing well. Sorry for your experience with Acrobat Reader Mobile.

 

Since Acrobat Premium is a mobile-based subscription, I suggest you contact your store from where you purchased the subscription.

 

You may refer to the below links for more.

 

For Android

Our help article to learn more:  Subscription Services — Acrobat for Android Help (https://adobe.ly/45OKtcM)

Initiate refund from the store: Request a refund on Google Play - Google Play Help

 

For iOS 

Our help article to learn more: Manage subscriptions — Acrobat for iOS Help (https://adobe.ly/45OKtcM)

Initiate refund from the store: Request a refund for apps or content that you bought from Apple - Apple Support.

 

Hope this helps.

 

Thanks,

Souvik.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines