• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Serviço não condiz com o que consta no app

Guest
Feb 11, 2023 Feb 11, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Fiz uma inscrição no período de teste gratuito e cancelei no mesmo dia, já que no aplicativo estava constando que se cancelasse antes desse período acabar não viria cobrando, e mesmo assim me cobraram 

TOPICS
Cancel subscription , iOS

Views

359

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
1 ACCEPTED SOLUTION
Adobe Employee ,
Feb 13, 2023 Feb 13, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hello @Deleted User,

 

I hope you are doing well. I am sorry for your experience with Acrobat Reader Mobile.

 

Since Acrobat Premium is a mobile-based subscription, I suggest contacting the store where you purchased the subscription.

 

You may refer to the below links for more.

 

For Android

Our help article to learn more:  Subscription Services — Acrobat for Android Help (adobe.com)

Initiate refund from the store: Request a refund on Google Play - Google Play Help

 

For iOS 

Our help article to learn more: Manage subscriptions — Acrobat for iOS Help (adobe.com)

Initiate refund from the store: Request a refund for apps or content you bought from Apple - Apple Support.

 

Let me know if this helps.

 

Thanks,

Souvik.

 

Marking a reply or response “Correct” will help future users with the same issue quickly identify the correct answer.

View solution in original post

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Feb 13, 2023 Feb 13, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hello @Deleted User,

 

I hope you are doing well. I am sorry for your experience with Acrobat Reader Mobile.

 

Since Acrobat Premium is a mobile-based subscription, I suggest contacting the store where you purchased the subscription.

 

You may refer to the below links for more.

 

For Android

Our help article to learn more:  Subscription Services — Acrobat for Android Help (adobe.com)

Initiate refund from the store: Request a refund on Google Play - Google Play Help

 

For iOS 

Our help article to learn more: Manage subscriptions — Acrobat for iOS Help (adobe.com)

Initiate refund from the store: Request a refund for apps or content you bought from Apple - Apple Support.

 

Let me know if this helps.

 

Thanks,

Souvik.

 

Marking a reply or response “Correct” will help future users with the same issue quickly identify the correct answer.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines