• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
1

Wie funktioniert der Ebenendruck aus Acrobat Reader mobile?

Community Beginner ,
Mar 14, 2023 Mar 14, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Hallo, ich habe eine Schnittmusterdatei in der die einzelnen Größen in separaten Ebenen angelegt sind. Wie kann ich mir am iPad nur die für mich wichtige Ebene (eine Größe) anzeigen und ausdrucken lassen?

ich bin für jede Idee dankbar.
Lieben Gruß 

MaBa's Naht

TOPICS
iOS , Print

Views

2.4K

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
1 ACCEPTED SOLUTION
Community Expert ,
Mar 17, 2023 Mar 17, 2023

Copy link to clipboard

Copied

It is not possible with Acrobat Reader on iPad.

View solution in original post

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Mar 15, 2023 Mar 15, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Hi @MaBa‘s Naht,

Hope you are doing well. Per the description, you want to print specific layers on Acrobat Reader Mobile.

The feature to work and view layers are available on the desktop version of the application. I suggest using the free Acrobat Reader DC if you have a computer and then trying to view the file.

You can refer to the given article on how to: Printing complex PDF document using Adobe Acrobat

Hope this helps.

-Souvik

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Community Beginner ,

Copy link to clipboard

Copied

Hallo Souvik,

vielen Dank für die schnelle Antwort. Leider besitze ich keinen PC/Laptop mehr, nur noch ein iPad. Dass und wie das über den PC/Laptop funktioniert weiß ich, habe ich früher ganz viel gemacht. 
Ich brauche den Ebenendruck über die mobile App. 
Lieben Gruß, 

Marion

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Community Expert ,

Copy link to clipboard

Copied

It is not possible with Acrobat Reader on iPad.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Community Beginner ,

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hallo Bernd Alheit,

vielen Dank für Ihre Antwort. Ich hatte schon befürchtet, dass das auf dem iPad nicht funktioniert. Wollte es aber ganz genau wissen. Schade. Ich hoffe aber, dass die Acrobat Entwickler da zukünftig nachbessern werden. Ich gehe davon aus, dass zukünftig immer mehr vom Tablett aus gearbeitet wird. 
Lieben Gruß

Marion

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines