bought a product I can not use; I need a refund

Community Beginner ,
Sep 17, 2018

Copy link to clipboard

Copied

jennifer Towner <>

1:45 PM (1 minute ago)

to adobereader-android

Hi,

I purchased the below product and unable to use it.  I would like to request a refund.

Google Play

Thank you.

You've made a subscription purchase from Adobe Systems Incorporated on Google Play.


Order number: GPA.3372-3229-5581-14767
Order date: Sep 14, 2018 6:20:01 PM MDT

ItemPrice
  Adobe Export PDF (Adobe Acrobat Reader)    $23.88/year

Yearly Subscription ‐ Auto Renews on Sep 14, 2019
Tax: $2.05
Total: $25.93/year
Payment method:
Visa-8300

[Personal details removed by the moderator]

TOPICS
Android

Views

387

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Reply
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

1 Correct Answer

Adobe Employee , Sep 20, 2018
MeenakshiNegi Adobe Employee , Sep 20, 2018
Hi Jennifert, You may try once contacting the supporting team via this link Contact Customer Care.Once the link is open, sign in with your Adobe ID (email address) that you used to purchase the subscription. Then select the account issues option and scroll down the page.There you will get the option to contact the support team.They will be able to provide the right information on this and will guide you in the right direction.Regards,Meenakshi

Likes

Translate

Translate
Jump to answer Jump to answer
Adobe Employee ,
Sep 18, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Jennifert,

As you have purchased the Adobe Export PDF service, you can use it using the Adobe Acrobat Reader application for Android.

Open the Adobe Acrobat Reader application on your machine and sign in with your email address that you use for the purchase.

If you are already signed in, try to sign out and reboot the device.

Then sign-in to the application again and check if that works.

I have checked your account and there is an old suspended subscription of the Adobe Export PDF.

As you have purchased the service from Google Play, you need to contact the Google Play support in order to cancel the service or for the refund.

Let us know if you have any questions.

Regards,

Meenakshi

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Reply
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Community Beginner ,
Sep 18, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi,

No, i want a refund

On Tue, Sep 18, 2018, 2:20 AM meenakshin83966505 <forums_noreply@adobe.com>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Reply
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Adobe Employee ,
Sep 19, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Jennifert,

As you have purchased the service from Google Play store, you will need to contact them to cancel the service.

Refer this help document https://helpx.adobe.com/document-cloud/kb/cancel-subscription-acrobat-online-services.htmlf or more details.

Regards,

Meenakshi

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Reply
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Community Beginner ,
Sep 19, 2018

Copy link to clipboard

Copied

They are relling me I need to contact you, the product was purchased on 9.14

As Im sure you can understand Im getting tired of the run around.

On Wed, Sep 19, 2018, 12:27 AM meenakshin83966505 <forums_noreply@adobe.com>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Reply
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Community Beginner ,
Sep 20, 2018

Copy link to clipboard

Copied

I need someone who knows what the heck their doing to give me my refund.

Im tired of getting the run around, Google states Adobe refunds and Adobe

is stating Google refunds.

On Tue, Sep 18, 2018, 3:20 AM meenakshin83966505 <forums_noreply@adobe.com>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Reply
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Adobe Employee ,
Sep 20, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Jennifert,

You may try once contacting the supporting team via this link Contact Customer Care.

Once the link is open, sign in with your Adobe ID (email address) that you used to purchase the subscription.

Then select the account issues option and scroll down the page.

There you will get the option to contact the support team.

They will be able to provide the right information on this and will guide you in the right direction.

Regards,

Meenakshi

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Reply
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Community Beginner ,
Sep 24, 2018

Copy link to clipboard

Copied

please let me know the status of my refund.

I am really tired of getting the run around as to who is to refund me.

Adobe states Google Play ad Google Play states Adobe.

Some one needs to refund my money immediately; I have called your company

and left numerous emails.

Jennifer

On Tue, Sep 18, 2018 at 2:20 AM meenakshin83966505 <forums_noreply@adobe.com>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Reply
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Adobe Employee ,
Sep 24, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Jennifer, as you have purchased the service from the Google Play Store not directly from Adobe.com we do not have an option to refund your money.

There is nothing much that can be done from our end.

You will need to contact the Google support team for this.

You may take help from this link Get a refund on Google Play - Google Play Help.

Regards,

Meenakshi

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Reply
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Community Beginner ,
Sep 29, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Please cancel this order

On Mon, Sep 24, 2018, 10:14 PM meenakshin83966505 <forums_noreply@adobe.com>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Reply
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Adobe Employee ,
Oct 09, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Jennifer,

Sorry for the delay in response.

I have checked your account.

The subscription listed under your account is already canceled.

Regards,

Meenakshi

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Reply
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more