Highlighted

The inserted value in a field disappear when I click on next field

New Here ,
Apr 24, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Jag använder appen Acrobat Reader på Android mobil. Jag ett formulär på 2 sidor med fält som ska fyllas i och summeras i ett fält längre ned. På sida 1 fungerar det bra, men på sida 2 uppdateras inte det fält jag fyllt i när jag klickar på nästa fält, utan återgår till det ursprungliga värdet (=0). Värdena på sida 1 behåller sina nya värden.

Post moved from Acrobat Reader to Acrobat Reader for Android phones and tablets. [Moderator]

TOPICS
Android

Views

75

Translate

Translate

Report

Report
This conversation has been locked.

The inserted value in a field disappear when I click on next field

New Here ,
Apr 24, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Jag använder appen Acrobat Reader på Android mobil. Jag ett formulär på 2 sidor med fält som ska fyllas i och summeras i ett fält längre ned. På sida 1 fungerar det bra, men på sida 2 uppdateras inte det fält jag fyllt i när jag klickar på nästa fält, utan återgår till det ursprungliga värdet (=0). Värdena på sida 1 behåller sina nya värden.

Post moved from Acrobat Reader to Acrobat Reader for Android phones and tablets. [Moderator]

TOPICS
Android

Views

76

Translate

Translate

Report

Report
Apr 24, 2019 0
Adobe Employee ,
Apr 26, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Duplicate post

Please refer to the following forum thread for further discussion The inserted value in a field dissapear when I click on next field

Translate

Translate

Report

Report
Apr 26, 2019 0