Highlighted

comment ne faire qu'un document PDF avec 5 pages (doc PDF)

New Here ,
Dec 01, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour

J'ai scanné 5 documents d'une page enregistrés en 5 documents PDF pour un envoi sur un site. Je ne peux pas sur ce site télécharger 5 documents; il n'en accepte qu'un en PDF de 5Mo maxi. Comment faire pour ne créer qu'un seul document PDF attaché (avec les 5 documents PDF) ?

Merci

Topics

Edit and convert PDFs

Views

60

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

comment ne faire qu'un document PDF avec 5 pages (doc PDF)

New Here ,
Dec 01, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour

J'ai scanné 5 documents d'une page enregistrés en 5 documents PDF pour un envoi sur un site. Je ne peux pas sur ce site télécharger 5 documents; il n'en accepte qu'un en PDF de 5Mo maxi. Comment faire pour ne créer qu'un seul document PDF attaché (avec les 5 documents PDF) ?

Merci

Topics

Edit and convert PDFs

Views

61

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Most Valuable Participant ,
Dec 01, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Quel logiciel avez-vous?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
New Here ,
Dec 01, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Adobe Acrobat reader

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
try67 LATEST
Most Valuable Participant ,
Dec 01, 2019

Copy link to clipboard

Copied

You can't do that with the free Reader. You need either Adobe Acrobat or a subscription to the online service Adobe PDF Pack.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Resources
Trending Issue & Solution
Edit PDF in Adobe Acrobat Pro DC