Highlighted

error en guardar

New Here ,
Jan 29, 2016

Copy link to clipboard

Copied

No puedo utilizar la opciòn "Guardar como..." porque al darle a esa opción el programa abre una ventana que aparece vacía, totalmente en blanco, sin directorio ni carpeta alguna de mi ordenador para poder guardar el archivo pdf abierto con la aplicación.

Me gustaría que me indicaran la solución a este problema.

Gracias

Hi,

Make sure Reader DC is updated to the latest version Release Notes | Adobe Acrobat, Reader.

Open Reader DC, navigate to Help menu & repair the installation.

If the issue persist, try the below solution :-

The default "Save As" dialog in Acrobat DC is different than the dialog that you've had in earlier releases of Acrobat, it also allows you to save to the cloud and previous locations you've saved files to. It is possible that when Acrobat tries to connect to "the cloud", it runs into problems. You may want to try to turn this feature off to see if that brings your save as dialog back: Open up Acrobat's preferences, then go to the "General" category and deselect "Show online storage when saving files":

Preferences > Show online storage

Let me know if it fixes your issue.

Regards,
Aadesh

Topics

General troubleshooting

Views

16.4K

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

error en guardar

New Here ,
Jan 29, 2016

Copy link to clipboard

Copied

No puedo utilizar la opciòn "Guardar como..." porque al darle a esa opción el programa abre una ventana que aparece vacía, totalmente en blanco, sin directorio ni carpeta alguna de mi ordenador para poder guardar el archivo pdf abierto con la aplicación.

Me gustaría que me indicaran la solución a este problema.

Gracias

Hi,

Make sure Reader DC is updated to the latest version Release Notes | Adobe Acrobat, Reader.

The default "Save As" dialog in Acrobat DC is different than the dialog that you've had in earlier releases of Acrobat, it also allows you to save to the cloud and previous locations you've saved files to. It is possible that when Acrobat tries to connect to "the cloud", it runs into problems. You may want to try to turn this feature off to see if that brings your save as dialog back: Open up Acrobat's preferences, then go to the "General" category and deselect "Show online storage when saving files":

Regards,
Aadesh

Topics

General troubleshooting

Views

16.4K

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Jan 29, 2016

Copy link to clipboard

Copied

Hi,

Regards,
Aadesh

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
New Here ,
Feb 01, 2016

Copy link to clipboard

Copied

Muchas gracias Aadesh,

Efectivamente, al desactivar el "almacenamiento en linea" ha desaparecido el error. No obstante, la opción de "reparar la instalacion" no me parece en el menú de la ayuda. Mi programa es Adobe Acrobat Pro DC, Version de 2015 (Continuous). Versión 2015.010:20056. Mi ordenador es un iMac y el OS El Capitán v. 10.11.3

MUCHAS GRACIAS-

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
New Here ,
Aug 08, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Muchísimas gracias, salvaste dos horas de trabajo!! me he registrado solo para agradecérterlo!!

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
New Here ,
Sep 16, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Thank you so much, AadeshSingh, I was really desperate!!!

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
New Here ,
Mar 28, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Me he registrado solo para agradecer tu ayuda...

MUCHAS GRACIAS Aadesh

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
New Here ,
Nov 24, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hola, yo también me he registrado para agradecer tu ayuda

MIL GRACIAS Aedesh

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Alcione2 LATEST
New Here ,
Apr 12, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Tengo el mismo problema.  He intentado la actualización y sigue igual.  La opción de desactivas el almacenamiento en línea yo no la tengo, aunque mi ordenador no es un Mac.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Resources
Trending Issue & Solution
Edit PDF in Adobe Acrobat Pro DC