Highlighted

Acrobat reagiert nicht

Explorer ,
May 07, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Acrobat reagiert dauerhaft nicht. Ich versuche z.B. einen PDF Anhang aus Mail (mac) direkt durch Doppelklick zu öffnen und Acrobat hängt. Das geschieht mit anderen Anwendungen ebenfalls. Ich habe acrobat schon deinstalliert und neu installiert, das Problem bleibt.

Habe: mac os catalina

Hat jemand eine Idee was ich noch machen kann? Danke für eine Rückmeldung

Topics

Crash or freeze

Views

148

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Acrobat reagiert nicht

Explorer ,
May 07, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Acrobat reagiert dauerhaft nicht. Ich versuche z.B. einen PDF Anhang aus Mail (mac) direkt durch Doppelklick zu öffnen und Acrobat hängt. Das geschieht mit anderen Anwendungen ebenfalls. Ich habe acrobat schon deinstalliert und neu installiert, das Problem bleibt.

Habe: mac os catalina

Hat jemand eine Idee was ich noch machen kann? Danke für eine Rückmeldung

Topics

Crash or freeze

Views

149

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
May 07, 2020 0
Most Valuable Participant ,
May 07, 2020

Copy link to clipboard

Copied

What's the exact version number of the application?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
May 07, 2020 0
Explorer ,
May 07, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Adobe DC 20.0

Thanks

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
May 07, 2020 0
Amal. LATEST
Adobe Employee ,
May 29, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi there

++ Adding to the discussion

Please try to update the application to the latest version 20.009.20065 and see if that works. Go to Help >  Check for Updates.

Also, Are you on Windows or Mac machine and what is the version of the OS?

Please try to repair the installation (For Windows only) Go to Help > Repair Installation and see if that works.

Let us know how it goes

Regards

Amal

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
May 29, 2020 0