Highlighted

Spara i molnet

New Here ,
Oct 27, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hej!

Helt nya användare av Creative Cloud och Adobe Acrobat DC. Vi är två använadare som är synkade ihop. Min kollega har nu sparat dokument i molnet och hon kan öppna på sina båda enheter men hos mig finns det inte. Vad kan det bero på och vad göra?

TOPICS
Comment review and collaborate PDF

Views

34

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Spara i molnet

New Here ,
Oct 27, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hej!

Helt nya användare av Creative Cloud och Adobe Acrobat DC. Vi är två använadare som är synkade ihop. Min kollega har nu sparat dokument i molnet och hon kan öppna på sina båda enheter men hos mig finns det inte. Vad kan det bero på och vad göra?

TOPICS
Comment review and collaborate PDF

Views

35

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Oct 27, 2020 0
Adobe Employee ,
Oct 27, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi,

Thank you for reaching out.

As you have mentioned above, you and your friend are in sync. Could you please elaborate on what you mean here by sync?

As your colleague uploaded the documents to the cloud, the document got saved on her cloud account. So, only she will be able to view them. You will see those documents only if they are shared with you or if you are using the same credentials to log in to the account (that means you are sharing the account).

Please provide us more information so we can help you with the right information.

Thanks,

Meenakshi

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 27, 2020 0
Ann5F8E LATEST
New Here ,
Oct 28, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Tack för svar. Min kollega och jag har olika konton men trodde vi skulle kunna arbeta gemensamt genom molnet. Kan vi då logga in på samma konto och jobba med samma dokument genom molnet?  Om vi då har ett dokument som vi båda vill arbeta med, hur är bäst att göra för att båda ska kunna redigera, spara ändringar och sedan låta varandra jobba vidare? Måste vi efter varje ändring dela med den andra? Och hur sparas våra respektive arbeten så att inte redigering går till spillo?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 28, 2020 0