Highlighted

Can I get a refund for my pdf pack

New Here ,
Apr 30, 2018

Copy link to clipboard

Copied

I just saw that the Adobe PDF Pack has auto-renewed from my bank account. I was told from the beginning that I could edit pdf's with this PDF Pack, so I downgraded from Acrobat DC in 2017, which was much more expensive. I cancelled my pdf pack account today, hoping I might get a refund. I can't seem to chat or email anyone, so is it not possible to get a refund?

Hi Dank,

We have checked your account information and found that subscription has been canceled. I assume that you have canceled the subscription on your own?

If you haven't got any confirmation about the refund, then we request you to contact to our support team via chat following the steps suggested below-

1- Refer to the link Contact Customer Care

2- Select Account issues

3-  Show me my contact options.

Let us know if it still doesn't work.

Regards,

Akanchha

TOPICS
PDF Pack

Views

281

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Can I get a refund for my pdf pack

New Here ,
Apr 30, 2018

Copy link to clipboard

Copied

I just saw that the Adobe PDF Pack has auto-renewed from my bank account. I was told from the beginning that I could edit pdf's with this PDF Pack, so I downgraded from Acrobat DC in 2017, which was much more expensive. I cancelled my pdf pack account today, hoping I might get a refund. I can't seem to chat or email anyone, so is it not possible to get a refund?

Hi Dank,

We have checked your account information and found that subscription has been canceled. I assume that you have canceled the subscription on your own?

If you haven't got any confirmation about the refund, then we request you to contact to our support team via chat following the steps suggested below-

1- Refer to the link Contact Customer Care

2- Select Account issues

3-  Show me my contact options.

Let us know if it still doesn't work.

Regards,

Akanchha

TOPICS
PDF Pack

Views

282

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Apr 30, 2018 0
Adobe Employee ,
May 01, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Dank,

We have checked your account information and found that subscription has been canceled. I assume that you have canceled the subscription on your own?

If you haven't got any confirmation about the refund, then we request you to contact to our support team via chat following the steps suggested below-

1- Refer to the link Contact Customer Care

2- Select Account issues

3-  Show me my contact options.

Let us know if it still doesn't work.

Regards,

Akanchha

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Reply
Loading...
May 01, 2018 0
Resources