Highlighted

Je voudrais un racourci sur mon le bureau de mon MAC pour Adobe Export PDF pour lequel j'ai acheté un axcès d'un an

New Here ,
Jan 26, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, je n'arrive pas à trouver une version à télécharger sur mon Mac, ayant souscrit un abonnement pour l'année. Je suis toujours renvoyé sur le net pour utiliser cette application, ce qui n'est pas le top pour moi. Il me faudrait le lien pour télécharger Adobe Export PDF uniquement merci pour votre réponse.

Cordialement

Most Valuable Participant
Correct answer by try67 | Most Valuable Participant

PDF Export is not an application you can download. It's a web-based tool that can be accessed either via Reader or your browser, here: https://cloud.acrobat.com/

TOPICS
ExportPDF

Views

113

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Je voudrais un racourci sur mon le bureau de mon MAC pour Adobe Export PDF pour lequel j'ai acheté un axcès d'un an

New Here ,
Jan 26, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, je n'arrive pas à trouver une version à télécharger sur mon Mac, ayant souscrit un abonnement pour l'année. Je suis toujours renvoyé sur le net pour utiliser cette application, ce qui n'est pas le top pour moi. Il me faudrait le lien pour télécharger Adobe Export PDF uniquement merci pour votre réponse.

Cordialement

Most Valuable Participant
Correct answer by try67 | Most Valuable Participant

PDF Export is not an application you can download. It's a web-based tool that can be accessed either via Reader or your browser, here: https://cloud.acrobat.com/

TOPICS
ExportPDF

Views

114

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Jan 26, 2019 0
Most Valuable Participant ,
Jan 27, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Jan 27, 2019 1
Adobe Employee ,
Jan 27, 2019

Copy link to clipboard

Copied

++ to the above suggestion.

As try67 said, that its a web-based service which you can use online or via free desktop application Adobe Reader DC Adobe Acrobat Reader DC Install for all versions  

For step-by-step suggestion you can also refer to the help article here: Using Adobe Export PDF

Regards,

Akanchha

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Jan 27, 2019 1
Resources