Highlighted

PDF EXPORT

New Here ,
Aug 04, 2017

Copy link to clipboard

Copied

É possível usar o PDF Export no navegador Mozilla, Chrome e Internet Explore? A política de segurança do trabalho proibe a intalação de aplicativos no local de trabalho. Eu não tenho computador na minha casa e não quero usar meu iphone. Como poderei usar o PDF Export?

TOPICS
ExportPDF

Views

62

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

PDF EXPORT

New Here ,
Aug 04, 2017

Copy link to clipboard

Copied

É possível usar o PDF Export no navegador Mozilla, Chrome e Internet Explore? A política de segurança do trabalho proibe a intalação de aplicativos no local de trabalho. Eu não tenho computador na minha casa e não quero usar meu iphone. Como poderei usar o PDF Export?

TOPICS
ExportPDF

Views

63

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Aug 04, 2017 0
Adobe Employee ,
Aug 04, 2017

Copy link to clipboard

Copied

Hi sandrox60704567,

Please use your browser(Chrome, IE, Firefox, Safari) on your computer and login to https://cloud.acrobat.com with your Adobe ID and password.

thank you.

Hisami

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Aug 04, 2017 1
Resources