• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

signer plusieurs document en une seule fois

New Here ,
Aug 13, 2024 Aug 13, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour

je voulais savoir si c'est possible de signer plusieurs document PDF en une seule fois avec le meme motif bien sur sur adobe sign? merci

Seb

TOPICS
Manage documents , Self sign

Views

102

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Advisor ,
Aug 13, 2024 Aug 13, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 14, 2024 Aug 14, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour 

non ce n'est pas ce que je veux, je me suis peut-etre mal exprimé,

en fait je dois signer plusieurs documents et je dois, dans mon entreprise, utiliser ADOBE SIGN.

Aujourd'hui je dois ouvrir le document, et faire le process pour signer le document (qui est plus long qu'avant) et ceci pour chaque document.

Sauf que j'ai beaucoup de documents a signer comme cela et donc plusieurs fois la meme manipulation.

J'ai suivi votre recommandation mais ADOBE concatene et je n'ai qu'une seule signature en bas de la page... et je voudrais l'avoir sur chaque document mais le faire en masse, genre, je depose plusieurs documents dans un endroit, je signe et qu'Adobe me restitue chaque document avec un signature que je puisse envoyer a mes clients derriere.

Est ce que c'est plus clair?

En tout cas merci pour votre aide

Bonne journee.

Seb

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Advisor ,
Aug 15, 2024 Aug 15, 2024

Copy link to clipboard

Copied

You need to sign each document individually. 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Aug 16, 2024 Aug 16, 2024

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Thank you very much for your feedback Mariajhweyne, really appreciated.

have a great day. it is something that Adobe Sign should think as an update ;-), that could really simplify people when then have lots of documents to sign individually.

My Best Regards

Enjoy

Seb

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines