• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Unterschrift soll nicht in die Cloud

New Here ,
Oct 02, 2023 Oct 02, 2023

Copy link to clipboard

Copied

ich habe ein Problem bei Adobe Acrobat 2017 für Mac

Und zwar werden die Unterschriften für Dokumente immer in das Konto in die Cloud gespeichert. Jedesmal wenn man also versucht, die Unterschrift zu laden, dauert es 10 sekunden ca. Das ist natürlich blöd, wenn man das ca 40x am tag braucht. 

Bei dem alten Rechner war das nicht der Fall, da konnte das selbe Programm aber ohne die Anmeldung des Adobe Kontos genutzt werden. Das ist auf dem neuen Gerät nicht mehr möglich. Melde ich mich ab, werde ich dauerhaft aufgeordert mich anzumelden.Warum ist das so. Ich würde gerne eine Möglichkeit haben, wie auf dem alten Gerät ohne angemeldetes Konto zu arbeiten 

Views

106

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Oct 31, 2023 Oct 31, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi jeffry32659424kybr,

Thank you for reaching out, and sorry about the delay in response.

Please let us know how you add a signature to the document and about the cloud you are referring to. 

It would be helpful if you could share more information about the issue you are experiencing. 

Would like to inform you Acrobat 2017 has reached the end of its life, and you may experience issues when using the application on new OS versions. 

Thanks,

Meenakshi

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines