Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티
0

problémes d'utilisation de Firefly impossible malgrés un abonnement confirmé

New Here ,
Apr 24, 2025 Apr 24, 2025

bonjour

abonné depuis plusieurs mois à Adobe Firefly et prélevé sans probléme mensuellement de 33,26 Euros impossible d'utiliser Firefly chaque fois que j'ouvre Firefly pour générer une image je tombe sans arrêt sur une fenêtre avec en haut une icone "acheter maintenant"  alors que l'icone de mon compte affiche connecté

j'ai réussi quelques génération de vidéos au prix de connections et déconnections interminables;

que faire SVP

Bug Unresolved
TOPICS
Communications
65
Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
1 Comment
Community Expert ,
Apr 24, 2025 Apr 24, 2025
LATEST

Hello @Jean michel32850548pfwp,

Thank you for your message. 

Can you please show us a screen shot of the message you are seeing? Are you getting that message when you try to generate video or images (or both)? This thread has more detail (P: Plan error in generating video), but while the Creative Cloud plans include standard Firefly features such as generative fill and text to image, it does not include premium Firefly features such as Firefly Video and translation. The premium features require a separate Firelfy plan: Firefly Premium plans. Every account gets a few complimentary video generations, which might be why it worked for you initially.

Thanks,
    droopy

Translate
Report