Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티
0

Grosse baisse de la qualité de votre IA

New Here ,
Jun 03, 2025 Jun 03, 2025

Bonjour,

Depuis plus d'une semaine, je n'arrive plus à travailler avec Adobe Firefly, les rendus ne sont plus du tout de la même qualité qu'avant et je suis bloqué dans mon travail. Ayant pris l'habitude avec un de mes clients de travailler via votre plate-forme, les résultats avec celui-ci n'ont plus rien à voir, et je me retrouve avec un client déçu et en retard sur la mise en page de ses demandes.

Avez-vous mis à jour Firefly ? Si oui, sachez qu'il était bien plus performant avant. sinon je ne comprends pas ce qui s'est passé, car les mots-clés et les éléments utilisés sur les mêmes.

Cdt.

TOPICS
Design , Imaging
102
Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Community Expert , Jun 03, 2025 Jun 03, 2025

Bonjour @charlylaignel,

If you were getting good results prior to Model 4 being introduced, you might want to switch back to model 3 for now:

droopydog500_0-1748958215852.png

Every new model has a period where problems need to be worked out. I encourage you to provide feedback on bad images, as this feedback goes to the people working on the model:

droopydog500_1-1748958325227.png

Bien à vous,
droopy

Translate
Community Expert ,
Jun 03, 2025 Jun 03, 2025
LATEST

Bonjour @charlylaignel,

If you were getting good results prior to Model 4 being introduced, you might want to switch back to model 3 for now:

droopydog500_0-1748958215852.png

Every new model has a period where problems need to be worked out. I encourage you to provide feedback on bad images, as this feedback goes to the people working on the model:

droopydog500_1-1748958325227.png

Bien à vous,
droopy

Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines