• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

After effect - Exports lents

New Here ,
May 10, 2023 May 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Depuis quelques semaines, After effect se fait de plus en plus lent (De la prévisualisation, au workflow jusqu'à l'export sur MediaEncoder)... Et pourtant je suis sur un Mac Studio de dernière génération...

J'ai eu le problême sur un projet particulièrement lourd, que j'ai alors transféré sur mon Macbook pro M1
Et sur ce dernier, à ma grande surprise, workflow fluide, export en 15 secondes sur MediaEncoder.

la seule différence (les extentions/plugins) que j'ai désintallé pour essayer mais ça ne change rien.
Les deux en travaillant sur un SSD externe.

Quelqu'un aurait une Idée/solution à mon problême ?

Merci.

Bug Unresolved
TOPICS
Performance , Troubleshooting

Views

57

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
1 Comment
Adobe Employee ,
May 11, 2023 May 11, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi Ocke Studio,

I'm sorry to hear that you're experiencing slow exporting times in After Effects.

In order to assist you better, could you provide some more information:

1. What are your system specifications? This includes your CPU, GPU, RAM, and the version of your operating system.
  2. Could you provide some details about the project you are working on? This includes information about any effects or third-party plugins you may be using, as well as the properties of the media you are working with (such as frame size, format, and codec).

Looking forward to your response.

Thanks,

Nishu

Votes

Translate

Translate

Report

Report