Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.


Creative Cloud lässt sich nicht öffnen, After Effects auch nicht!

New Here ,
Jul 12, 2021 Jul 12, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hilfe!

Ich bekomme After Effects seit heute nicht mehr auf, das Programm Creative Cloud (für Aktualisierungen) auch nicht...! Was kann ich tun? Neu herunterladen und installieren geht auch nicht. Deinstallieren auch nicht. 😕 

Danke! 

Fehlermeldung hatte mir nicht weiter geholfen, habe ich leider auch ausgeschaltet. Sehe ich jetzt nicht mehr. 😕 

 

----

 

Help! I can' open After effects anymore, also not Creative Cloud Center.... new installation after download exe doesnt help (doesnt do anything) and deinstallation same. 

Can't see the error message anymore... i said: dont show again... (was not clever, I know). 

 

TOPICS
Crash, Error or problem

Views

21

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Jul 12, 2021 Jul 12, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Sorry, aber ohen irgendwelche Systeminformationen und andere technische Details wird das nix. Einfach sagen "Geht nicht!" ist nicht wirklich hilfreich. Wenn allerdings nicht mal die CC App startet, könnte man vermuten, dass irgendwas im Netzwerk blockiert wird oder ein Sicherheitstool den zugriff beeinträchtigt, also mal das abklären. Unabhängig davon wird für alles auch irgendwo ein Log angelegt, also gegebenenfalls mal da nachschauen:

 

Troubleshoot Adobe Creative Cloud install issues with log files

 

Mylenium

 

 

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jul 12, 2021 Jul 12, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Wie gesagt konnte ich die nicht mehr anzeigen. Ich hab es jetzt über das Adobe Cleaner Tool lösen können. 
Danke

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines