• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Détection de montage scène : renommage

New Here ,
Feb 10, 2023 Feb 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour à tous,

 

Lorsque j'utilise l'outil "détection de montage de scène" sur ma séquence image, l'outil me scinde les calques aux bons endroits mais, il nomme tous les calques de la même façon et je perds ma numérotation. (exemple: {0001-1457}.png)

 

De ce fait, je fais le choix d'importer manuellement mes séquences d'images .PNG pour garder la numérotation et garder une visibilité sur le début et la fin de chacune des mes séquences images (exemple: 001-139 / 140-258 / 259-362...). Malheureusement, c'est long et fastidieux...

 

Est-ce quelqu'un aurait une idée pour que l'outil "détection de montage de scène" renomme mes calques avec la bonne numérotation ? 

 

Merci d'avance pour votre temps et vos réponses.

 

TOPICS
Error or problem , Import and export

Views

150

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
LEGEND ,
Feb 10, 2023 Feb 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

It could probably be done with a script that sets the name according to the trimmed layer. I don't know of a specific existing one, but it should be possible to modify some existing script or create it from scratch. Anyway, cheack AEScripts.com. Perhaps you can find something there.

 

Mylenium

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines