• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

echec de verification interne no current context

New Here ,
Jul 02, 2021 Jul 02, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, quand j'essaye de glisser un fichier sur after effects 2019 une erreur suivant apparait : echec de verification interne no current context j'aimerai trouver la solution,

cordiallement.

TOPICS
Error or problem

Views

4.6K

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Jul 02, 2021 Jul 02, 2021

Copy link to clipboard

Copied

If you're working on Windows you may want to try doing a file import or Control I.

 

Can you give us more information about the footage that you're importing?

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Jul 02, 2021 Jul 02, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hi yunus emre5E5C,

 

Sorry for your issue.

As the expert mentioned, please share the details of the footage (frame rate, frame size, format/codec). Does it happen with all the files that you try to import or with a particular file? Also, what are your system specifications (CPU, GPU, RAM, OS)?

You could try clearing the media cache (go to Edit > Purge > All Memory & Disk Cache).

Let us know, we're here to help.

 

Thanks,

Nishu

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jul 03, 2021 Jul 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Alors je travaille sur windows 10, j'ai 16 giga de ram, un radeon rx 580 et un ryzen 5 2600.

 

Hier quand j'essayais d'importer n'importe quelle fichier l'erreur s'affichait, mais aujourd'hui en réessayant l'erreur ne s'affiche plus donc je me demande si l'erreur est temporaire maintenant ou elle va resurvenir.

 

Et aussi j'avais purger hier mais ça ne fesait aucun effet, j'ai aussi remarqué que dans mon ssd il n'avait plus de place, du coup vu que after est installé sur mon ssd j'ai déplacé mes caches disque sur mon hdd de 1to.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jul 03, 2021 Jul 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Mauvaise espoire l'erreur resurgit quand j'essaye d'importer le meme fichier que j'ai importer qui est le png mais je vous assure que ça le fait avec tout les fichiers

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jul 03, 2021 Jul 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

petite précision l'erreur survient que dans un projet les autres proojets ne beugent pas.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines