• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

eliminar plug in de trapcode particular

New Here ,
Apr 08, 2022 Apr 08, 2022

Copy link to clipboard

Copied

  1. Buenas tardes, tengo una mac book pro y pago la licencia de adobe after effects, descargué el trapcode particular y me sale una x roja, deseo eliminar el plug in pero no sé como,alguien por favor me auda.

Gracias

TOPICS
Error or problem , FAQ , Resources , Scripting

Views

203

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Apr 08, 2022 Apr 08, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Intenta dando doble clic al mismo instalador de Trapcode y ahí te ha de dar la opción de desinstalar. 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Apr 08, 2022 Apr 08, 2022

Copy link to clipboard

Copied

No funciona😔

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Apr 08, 2022 Apr 08, 2022

Copy link to clipboard

Copied

He desinstalado el programa y lo descargo de nuevo desde el creative cloud, y aún así descarga con el trapcode, desinstalé todo el trapcode y aún vuelve y sale la x roja😖

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Apr 08, 2022 Apr 08, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Prueba a descargar la Maxon App para poder gestionar la instalacion, la desintalación y las licencias de los productos de Maxon. Desde la Maxon App tienes la opción de desinstalar Trapcode Particular

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines