Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

La previsualizacion de cache precisa 2 o mas fotogramas

Community Beginner ,
Jun 12, 2021 Jun 12, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hace 2 días pude realizar una animación, hoy ya no lo puedo previsualizar y me sale el error: "la previsualizacion de cache precisa 2 o mas fotogramas" ya limpié el caché y el error continúa. ¿Alguien sabe como solucionarlo?

TOPICS
Error or problem, Import and export

Views

3.0K

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Adobe Community Professional , Jun 13, 2021 Jun 13, 2021
En el Timeline, agarra el Work Area End y ábrelo hacia la derecha para que tengas más frames sino no podrás previsualizar nada si lo tienes cerrado a 1 frame.

Translate

Translate
Adobe Community Professional ,
Jun 12, 2021 Jun 12, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Without any actual info about your system, preview settings and so on nobody can tell you much, but judging from your screenshot it seems clear to me that you are running this on a small AirBook or similar and are simply experiencing hardware acceleration issues due to not meeting the minimum system requirements. That being the case, your only option would be to switch to software-only rendering.

Mylenium

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Jun 13, 2021 Jun 13, 2021

Copy link to clipboard

Copied

I'm working on a MacOS BigSur 11.4, is that helpful?

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines

Copy link to clipboard

Copied

En el Timeline, agarra el Work Area End y ábrelo hacia la derecha para que tengas más frames sino no podrás previsualizar nada si lo tienes cerrado a 1 frame.

Captura de Pantalla 2021-06-13 a la(s) 10.14.21.png

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Community Beginner ,

Copy link to clipboard

Copied

Creo que esta podría ser la respuesta corrrecta, ahora abro AE y no puedo visualizar el área de trabajo. Mi macbook recién tiene 3 meses no entiendo por qué no está funcionando bien el programa 😞

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Jun 17, 2021 Jun 17, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

After Effects no es una aplicación necesariamente intuitiva y creo que debes tomarte un tiempo para aprender a utilizar la interface de After Effects, hay ciertos aspectos que necesitas ajustar al momento de estar realizando tu trabajo de composición.

Guía del usuario de After Effects

Además aquí tienes muchos tutoriales muy interesantes.

Create incredible motion graphics and visual effects

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines