Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

Operacion de menu no valida version 17.1.3

New Here ,
Nov 30, 2020 Nov 30, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hola amigos.

Tengo la version 17.1.3 de AE, en la cual estaba trabajando un proyecto, de un momento a otro me salio la advertencia: Operacion de menu no valida, y ahora no puedo trabajar el proyecto, en el timeline de la composicion ya no me aparecen los archivos y no me deja modificar nada.

¿Alguien sabe como puedo solucionarlo?

Captura de pantalla (76).png

TOPICS
Crash, Error or problem, How to, Resources, User interface or workspaces

Views

1.9K

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Dec 01, 2020 Dec 01, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi susana5D3A,

Sorry for your issue.

Please try the suggestion mentioned in the following Community post: https://community.adobe.com/t5/after-effects/error-quot-invalid-menu-operation-quot-when-scripting/t...

Let us know how it goes.

Thanks,

Nishu

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Dec 02, 2020 Dec 02, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hola nishu,

Intenté todo lo propuesto en las respuestas del link, pero no me funcionó nada.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Adobe Employee ,
Dec 02, 2020 Dec 02, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Thanks for trying. We need to dig deeper. Would you mind sharing details on your project? For example, what are the effects that you've applied, how many layers you're working with, etc.

We're here to help, just need more info.

Thanks,

Nishu

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Dec 15, 2020 Dec 15, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Me pasa igual!, lo logarste ?

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Mar 02, 2021 Mar 02, 2021

Copy link to clipboard

Copied

tengo el mismo problema, reinicie varias veces y con varios proyectos.

Por favor ayuda...

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Mar 02, 2021 Mar 02, 2021

Copy link to clipboard

Copied

yo desinstale y volvi a instalar y funciono 

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Apr 14, 2021 Apr 14, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Cuando importe un archivo de photoshop psd me salio este mensaje de advertencia, la solucion fue cerrar el programa y abrir de nuevo he importar las imagenes en PNG o JPG. no tuve que reinstalar el programa.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
May 17, 2021 May 17, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

A mi me dio este error cuando el periodo de prueba vencio y no tenia Activado Adobe

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines