• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Les images affichées ne sont pas les bonnes

New Here ,
Apr 21, 2020 Apr 21, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, 

Je viens demander l'aide de la communauté car j'ai un problème assez urgent sur une vidéo que je dois livrer bientôt... J'ai utilisé un template avec After Effect, remplacé les images et créé mes animations, mais je me rends compte que les images affichées de sont pas les bonnes, elles changes, affichent plusieurs fois la même etc... 

J'ai tout essayé, renommer les fichiers, les changer d'endroit, purger toute les mémoires, changer d'ordi et de version d'After, parfois ça mets la bonne image, mais c'est une autre qui change, c'est un enfer... Dites moi que vous savez d'où ça peut venir et comment régler ça ?

 

Merci beaucoup !

Arnaud

TOPICS
Error or problem

Views

173

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

LEGEND , Apr 21, 2020 Apr 21, 2020

Without any exact info about your system, your images and ultimately screenshots nobody can tell you much. You have written a longwinded post that doesn't tell us anything and is at best vague and generic.

 

Mylenium

Votes

Translate

Translate
LEGEND ,
Apr 21, 2020 Apr 21, 2020

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Without any exact info about your system, your images and ultimately screenshots nobody can tell you much. You have written a longwinded post that doesn't tell us anything and is at best vague and generic.

 

Mylenium

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines