Highlighted

Vídeo fica com cores verde e rosa

New Here ,
Apr 29, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Olá. Está acontecendo esse problema no meu after effects (conforme na imagem abaixo). No meio do vídeo em determinados pontos aparece essa mancha verde e rosa no vídeo. Dei umas pesquisadas em tutoriais e alguns disseram que indo em ARQUIVO = CONFIGURAÇÕES DO PROJETO e mudando a opção USAR, resolveria, mas não resolveu. Podem me ajudar?01.JPG

Topics

Error or problem

Views

190

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Vídeo fica com cores verde e rosa

New Here ,
Apr 29, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Olá. Está acontecendo esse problema no meu after effects (conforme na imagem abaixo). No meio do vídeo em determinados pontos aparece essa mancha verde e rosa no vídeo. Dei umas pesquisadas em tutoriais e alguns disseram que indo em ARQUIVO = CONFIGURAÇÕES DO PROJETO e mudando a opção USAR, resolveria, mas não resolveu. Podem me ajudar?01.JPG

Topics

Error or problem

Views

191

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Adobe Community Professional ,
Apr 29, 2020

Copy link to clipboard

Copied

This should be related to a graphics driver issue. It looks like you are using a video file from a mobile phone (H264). Try yo update your graphics card driver to the latest version recommended for your OS. Also , you can go to File > Project Settings and chage the Use to Mercury Software Only under the Video Rendering and Effects tab.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...