• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

شغل: مدیر تولید محتوا

New Here ,
Jan 29, 2022 Jan 29, 2022

Copy link to clipboard

Copied

هنگامی که یک صفحه وب، روزنامه یا مجله مفتوح می کنید، با محتوای غنی متناسب با سلیقه خاص شما به عنوان یک مصرف کننده مواجه می شوید لحن تولید محتوا خیلی مهم است. چه در حال خواندن مقاله، تماشای یک ویدیو یا گوش دادن به آگاهی ها به روز باشید، شخصی بر ایجاد و انتشار آن محتوا بازرسی داشته است.البته باید مطالعاتی در" زمینه سئو چیست و چه کارایی دارد؟ "نیز داشته باشیم

مدیران فرآوری محتوا بر تمامی جنبه های فرآوری محتوا، از مرحله طوفان فکری اولیه الی سررسید انتشار آن بازبینی می کنند. برای کشف اینکه چگونه مدیران فرآوری درونمایه با تیم های خود برای فرآوری محتوای جامد که ارزش کمپانی را افزایش می دهد، شغل می کنند، ادامه دهید.

چه کار می کنند؟
موقعیت و فرصت
برای کسانی که به دنبال پیشه هستند، Indeed.com چندین دامنه گوناگون را لیست می کند که مدیران فرآوری محتوا در آن ها تقاضای زیادی دارند. بعضی از این حوزه ها عبارتند از:

نیویورک، نیویورک
سانفرانسیسکو، کالیفرنیا
ایالت واشنگتن
شیکاگو، IL
لس آنجلس، کالیفرنیا
مدیران تولید محتوا تقریباً همانند ویراستارانی هستند که مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع‌تر دارند. مدیران تولید محتوا نه فقط باید نحوه نگارش و ویرایش متن تألیف شده را بدانند، بلکه باید فهم حقیقت از ایجاد ویدیو و ویرایش صدا نیز داشته باشند.

مدیران تولید با مشارکت تیمی از کارآزمودگان محتوا، کارکنان خود را در مهلت مقرر نگه می‌دارند و ضمن ارائه نظرات خلاقانه، آنها را برای تکمیل تند و کارآمد محتوای باکیفیت سوق می‌دهند. آنها به نویسندگان، عکاسان و فیلمبرداران پروژه های مختلفی را از فهرست طولانی کارهایی که با دیگر تولیدکنندگان درونمایه گسترش می دهند، واگذار می کنند.

مدیران فرآوری محتوا معمولاً با اعضای مختلف تیم کار می کنند، از جمله:

مدیران برند
مدیران استراتژی دیجیتال
مدیران رسانه های دیجیتال
صلاحیت های
مدارس پیشنهادی ما
دانشگاه گرند کانیون (GCU)
کالج تجاری Colangelo GCU مدارک برتر را ارائه می دهد که به خواسته های پیرامون های بازرگانی امروزی می پردازد.

دانشگاه نیوهمپشایر جنوبی (SNHU)
پیوند بین رفتار تجاری و مصرف کننده را با مدرک بازاریابی کشف کنید.

مدیران فرآوری محتوا پیش از اینکه به سمت تولید و ویرایش بروند، چندین سال تجربه به عنوان آفریننده محتوا کسب می کنند. پروا دقیق به جزئیات، مهارت های ارتباطی و رهبری قوی، و رعایت دقیق مهلت مقرر برای هر مدیر فرآوری محتوای موفقی بایسته است.

به طور معمول، مدیران فرآوری درونمایه پیش از تقاضا برای شغل، مدرک لیسانس در ارتباطات یا بازاریابی گرفتن می کنند. این به آنها پیش مقوله ای قوی در تکنیک های بازاریابی می دهد که برای اجرای استراتژی های فرآوری محتوا با تیم های خویش بهره‌گیری می کنند.

مدیر فرآوری محتوا شوید
متوسط ​​دستمزد یک مدیر فرآوری محتوا در سال 2012 65000 دلار بود، اگرچه این حقوق بسته به کمپانی و چند سنه تجربه مدیر در نوسان است.

اگر به تیم‌های پیشرو حرفه‌ای از تولیدکنندگان محتوای ویدیو، وب و محتوای چاپی علاقه‌مند هستید، با مدارسی که مدرک‌های بازاریابی ارائه می‌دهند تماس بگیرید.

Views

220

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jan 29, 2022 Jan 29, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

سئو چیست و چه کارایی دارد؟

عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines