Problèmes dans la mise à jour Animate 21 avec Squelettage fenêtre ACTIF

New Here ,
Nov 17, 2020 Nov 17, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Suite à la mise à jour d'ANIMATE Version 21, J'essaye d'utiliser la nouvelle option "Squelettage" /fenêtre actif.  J'utilise 2 ordinateurs mac pro récents ! :

• Cela fonctionne sur l'un, le plus récent (MacBook Pro (Retina, 16-inch, 2019).
  • Tandis que sur l'autre ordinateur (MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015)  la fenêtre  "Actif" apparaît  incomplète, le panneau squelettage  est vide et il m'est donc impossible d'appliquer le squelette  aux personnages !

Merci à la communauté de m'éclairer !!!!

Bien à vous tous !!

Views

52

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Nov 17, 2020 Nov 17, 2020

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Following the update to ANIMATE Version 21, I'm trying to use the new "Squelettage" /active window option.  I use 2 recent mac pro computers! :

• It works on one, the newest (MacBook Pro (Retina, 16-inch, 2019).
  • While on the other computer (MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015) the "Active" window appears incomplete, the skeleton panel is empty and it is therefore impossible for me to apply the skeleton to the characters!

Thank you to the community for enlightening me!!!!

Good to all of you!!

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines