• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Importar dados de Excel para o Bridge

New Here ,
Mar 31, 2022 Mar 31, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Eu trabalho com pós-produção fotografica e gostaria de sabe se alguém sabe se é possivel o seguinte:

 

Eu preciso bipar a etiqueta de umas roupas e automaticamente o código do produto vai pra planilha e lá tem uma formula que eu preciso para o cadastro, então eu preciso criar uma pasta nova no Bridge para colocar os produtos dentro com o código copiado do excel. Mas nao tem como eu bipar direto no Bridge pois preciso dessa fórmula. Eu queria saber se tem como eu bipar um produto no Excel e o mesmo codigo refletir na "nova pasta" do Bridge, ou até mesmo bipar a etiqueta e automaticamente criar uma pasta nova já com o código no Bridge. Obrigado! 

TOPICS
How to , Image processor , Import and export , Metadata , Scripting

Views

96

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
LEGEND ,
Apr 01, 2022 Apr 01, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

How do you want to associate lables (ie. most likely numeric codes) to products - by reading excel content and assigning column cells to files - and which of them on the condition their names are in the xls(x) file?

 

Post your examplary table (exported to .csv) and upload some products.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines