• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Photo Downloader werkt niet na installeren nieuwe versie van Bridge

New Here ,
Mar 10, 2023 Mar 10, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Ik gebruik een USB 2.0-kaartlezer om mijn foto's naar mijn Imac-computer te uploaden. Sinds ik de nieuwe versie van Bridge 13.02 heb geinstalleerd herkent de computer de Card Reader niet meer. 

Wie weet de oplossing. 

TOPICS
How to

Views

124

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 15, 2023 Mar 15, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Telkens na een nieuwe versie van Bridge werkt Photo Downloader niet meer! Bijzonder treuerig voor deze dure software!

Er is een alternatief, echter lang niet zo makkelijk als Photo Downloader. Onder Bestand>Importeren van apparaat  werkt wel, maar je moet heel nauwkeurig de aangegeven keuze maken. Bijvoorbeeld naar welke map de foto's moeten worden gekopieerd en welke type (JPG en/of RAW). Bij Photo Downloader kon je meteen de naam van het bestand wijzigen, dat kan hier niet. Ook hier is een alternatief via Workflow. Allemal heel omslachtig en foutgevoelig.

Adobe mag dan geavanceerde functie toevoegen aan de foto software, maar met de basis functies wordt slordig en slecht omgegaan. Ik heb nog niet gevonden waar een korting op de licentie kan worden aangevraagd voor dergelijke slordigheden.

Met vriendelijke groet,

Miel

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines