• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
Locked
0

businesscatalyst domain - temporäre domain nicht wirklich gelöscht...

Guest
Mar 29, 2013 Mar 29, 2013

Copy link to clipboard

Copied

Habe mit Muse einen ersten Versuch gemacht und eigentlich dachte ich, dass nach ca. 4 Wochen die Domain gelöscht wird.

Sie erscheint nicht mehr in der Verwaltung von Business Catalyst - ist aber noch aufrufbar und ich kann sie auch nicht bearbeiten...

So hätte ich gerne diese Seite in Dreamweaver bearbeitet - das scheint aber nicht zu gehen.

TOPICS
Content management and modules

Views

547

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Explorer ,
Mar 31, 2013 Mar 31, 2013

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi Creativagentur,

Wenn Sie die bestehende Website mit Muse erstellt Ihnen Partnerportal refer anmelden können gelöscht werden soll: http://www.businesscatalyst.com/Admin/Index.aspx?to=PartnerPortal, zu "My Sites" Registerkarte gehen und sehen Sie alle Ihre Seiten, hier können Sie löschen Sie die Website, die Sie wollen, dass es müssen Site-Liste erscheinen (sehen auch abgelaufene Seiten)

Bitte lassen Sie mich wissen, id Sie Fragen haben.

 

Mit freundlichen Grüßen,

Ashish Ghai

My Apologies if something is non understandable above as I have used google translate to understand you issue and converted my words to German,Below are same words in English:

If you want to delete the existing site created with Muse you can login to partner portal refer: http://www.businesscatalyst.com/Admin/Index.aspx?to=PartnerPortal, go to "My Sites" tab and see all your sites,here you can delete the site you want it must appear in site list (also look expired sites)

 

Please let me know if you have any queries.

 

Kind Regards,

Ashish Ghai

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines