• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Error camera raw en objeto inteligente Photoshop versión 2024

New Here ,
Mar 04, 2024 Mar 04, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Hola todos, tengo un problema con camera RAW. En el pasado podía convertir cualquier foto o elemento dentro de photoshop en camera raw, y podía modificarlo sin problema usando todas las herramientas de Camera RAW para mejorar la imagen, y además conservaba la capa de ajustes como si fuera un eefecto en la capa, que yo podía encender o apagar. Pero ahora, desde la actualización de Photoshop 2023 y 2024 no he podido volver a hacerlo, ya que cuando lo intento. Photoshop se bloquea y me toca reiniciarlo.

¿Alguien sabe como podría solucionarlo? Tengo MacOS Big Sur versión 11.7.10 (20G1427)

TOPICS
macOS

Views

716

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Mar 18, 2024 Mar 18, 2024

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hey, @Lucy Paola35853739i979. Welcome to the Camera Raw Community. I'll help you figure this out.

Before anything else, please update the macOS to update the GPU drivers & other components of macOS. 

In Photoshop, press & hold the CMD + OPT key, go to Photoshop > Settings > Camera Raw Preferences, and select 'Yes' when prompted to reset Camera Raw preferences.

Let me know if the issue exists. Thanks!

Sameer K

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines