• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • EspaƱol
      • FranƧais
      • PortuguĆŖs
  • ę—„ęœ¬čŖžć‚³ćƒŸćƒ„ćƒ‹ćƒ†ć‚£
    Dedicated community for Japanese speakers
  • ķ•œźµ­ ģ»¤ė®¤ė‹ˆķ‹°
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Bridge opent Camera Raw niet

New Here ,
Oct 28, 2018 Oct 28, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Bridge opent geen bestanden in camera Raw.

ik heb gekeken naar de oplossing die wordt aangeboden

Moet Lightroom classic of Photoshop openen  en dan zou het werken.

Ik had al eenupdate gedownload van de lightroom CC classic, toenik ging openen moest ik een nieuwe licentie kopen, contact gehad met Adobe en ikmoet een nieuw signin account maken ipv mijn bestaande gmailadresā€¦.Alles aangepast en het werkt lightroom CC werkt.

Alleen als ik Brdige open en probeer bestand te openenin Camera Raw geeft hij systeem aan

;

hoe kan dit worden opgelost

Views

349

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Oct 26, 2022 Oct 26, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Ik kan Raw-bestanden ook niet openen sedert de laatste update en is een nieuwe licentie vereist. Waarom moet ik een nieuwe licnetie kopen? 

Ik heb geprobeerd de procedure via het openen van Photoshop uitgetest maar dat werkt gewoonweg niet. 

Ik begrijp er niets van en zit met een massa beelden die ik zou moeten bewerken. 

Graag dringend een oplossing? 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
LEGEND ,
Oct 27, 2022 Oct 27, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Appears to be a Bridge bug. 

Author ā€œColor Management for Photographers" & "Photoshop CC Color Management/pluralsight"

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines