Nikon D750 RAW in Photoshop möglich?

Hallo zusammen, wenn ich das aktuelle Abo buche, habe ich dann wirklich die Möglichkeit die RAW Bilder der Nikon D750 zu bearbeiten? Oder ist dann immer noch ein Plug in nötig?

Vielen Dank für eure Antwort.

toffifee

View all replies

Views

103

Translate

Translate

Report

Report
More
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn More

Nikon D750 RAW in Photoshop möglich?

Hallo zusammen, wenn ich das aktuelle Abo buche, habe ich dann wirklich die Möglichkeit die RAW Bilder der Nikon D750 zu bearbeiten? Oder ist dann immer noch ein Plug in nötig?

Vielen Dank für eure Antwort.

toffifee

View all replies

Views

104

Translate

Translate

Report

Report
More
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn More
Correct Answer by Per Berntsen
Adobe Community Professional, Oct 08, 2018

Yes, you will be able to edit images from a D750 with a Creative Cloud subscription.

2 Replies

Re: Nikon D750 RAW in Photoshop möglich?

Yes, you will be able to edit images from a D750 with a Creative Cloud subscription.

View all replies

Translate

Translate

Report

Report
More
Community Guidelines
Reply
Loading...

Re: Nikon D750 RAW in Photoshop möglich?

Zur Bearbeitung von RAW-Bildern wird nach wie vor der Camera RAW-Plug-in benutzt. Dieser ist jedoch Bestandteil von Photoshop. Gemäss der offiziellen Tabelle von Adobe ist mindestens Version 8.7 des Plug-ins notwendig

As we are in the international section, in English: In order to process RAW pictures, the Camera RAW plug-in is still needed. However, it is part of Photoshop. According the official table by Adobe, plug-in version 8.7 or newer is needed.

View all replies

Translate

Translate

Report

Report
More
Community Guidelines
Reply
Loading...