• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

recovery window CAPTIVATE / EI11

Community Beginner ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

With IE11: presence of a display bug in the recovery window. The buttons are superimposed. In google Chrome the buttons are displayed normally. How to remove this bug or remove the display option from this window ? 
Thanks for your help

Laura

Views

169

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Can you add some more information? What is that 'bug'? Maybe you need to insert some screenshots to explain?

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Of course, when I use EI11 the recovery windows are overlay like that : Probleme 2.png

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

C'est le résultat du 'bookmarking' que vous avez activé dans la Table de Matières.  Ce message signifie que vous avez déjà regardé le projet, et vous propose de reprendre dès le diapositive qui fût le dernier visité dans la session précédente (OK). Si vous voulez reprendre dès le début il faut cliquer ANNULER.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Merci de prendre le temps de me répondre et de m'aider. 
En effet, je dois mettre en place le "bookmarking" et permettre à l'apprenant de revenir (ou non) sur la vidéo à l'endroit où il l'a quitté.

 

Le problème c'est que sous EI11 cette fenêtre apparait de façon déformée et je dois trouver une solution : 

- soit permettre la reprise automatique à l'endroit ou l'apprenant à quitter sans afficher cette fenêtre,

- soit améliorer la qualité de la pop-up. 

 

Je me demandais s'il était possible de modifier cette pop-up, j'ai trouvé comment gérer le style mais pas plus d'information. problème 3.PNG

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

D'accord. J'ai vu ce problème, qui ne se limite pas à IE. Pas de solution détecté en ce moment, rapportez comme un bug svp.  Le contenu ne peut pas être changé avec le style.  La majorité des cours en Captivate sont déployés dans un LMS qui n'a pas besoin de 'bookmarking' par le Table de Matières. 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Mar 04, 2021 Mar 04, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Entendu, je m'occupe de le rapporter en bug. Merci beaucoup pour votre aide ! 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 04, 2021 Mar 04, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

De rien!

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Resources
Help resources