• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Hotspots above feedback Captivate

Community Beginner ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

In my quiz, I developed questions with hotspots. When viewing feedback, responses (click) appear above the feedback. How can I hide the clicks?

Thanks for your help 

Views

250

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Community Expert , Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Puisque je n'utilise rarement ce type de question, mais préfère créer une question avec des SVG comme boutons (hotspot), comme décrit dans ce blogue:

http://blog.lilybiri.com/svgs-for-custom-hotspot-question

Normalement le 'master slide' de cette question dans tous les thèmes, prévoit les messages de 'feedback' en dehors de la partie 'hotspot'. Mais vous avez changé ces messages ce qui a causé le problème. Si vous restaurez le layout du master slide il n'y aurait pas de problème.

 

Tous les obje

...

Votes

Translate

Translate
Community Expert ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

I don't understand your question. Can you insert some screenshots? Are you talking about the question type 'Hotspots'?  With feedback do you mean the messages Success/Failure?  They are in the master slide for that type of question, or do you use custom feedbacks. All custom items on a quiz slide will be below the embedded objects.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Yes ! I talking about the question type Hotspots whit the message success / Failure. I must remove the visible points on the success and failure messages. But i don't know if it's possible


Probleme 1.png

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

En français... d'accord.

 

J'ai une réunion tout de suite, je reviendrai à votre question plus tard.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Merci beaucoup ! 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 03, 2021 Mar 03, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Puisque je n'utilise rarement ce type de question, mais préfère créer une question avec des SVG comme boutons (hotspot), comme décrit dans ce blogue:

http://blog.lilybiri.com/svgs-for-custom-hotspot-question

Normalement le 'master slide' de cette question dans tous les thèmes, prévoit les messages de 'feedback' en dehors de la partie 'hotspot'. Mais vous avez changé ces messages ce qui a causé le problème. Si vous restaurez le layout du master slide il n'y aurait pas de problème.

 

Tous les objets dans les dias de questions n'ont pas de 'timeline' individuelle et l'ordre de priorité dans le timeline est fixe. Il n'y a pas moyen de bouger les indicateurs de click en-dessous des message, puisqu'on ne peut même pas les sélectionner.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Mar 04, 2021 Mar 04, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Merci pour le lien du blog : en effet, c'est très intéressant et je pense que c'est peut-être plus simple de traiter ses questions de cette façon et cela offre plus de possibilités. 

 

Je vais changer mon type de question pour ne plus avoir de problème !

Merci infiniment pour votre aide sur ce sujet !! 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 04, 2021 Mar 04, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

De rien! N'hésitez pas de poster des question on français si cela vous convient mieux.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Resources
Help resources