• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Comment transférer des dossiers dans l'espace de stockage en ligne ?

New Here ,
Mar 21, 2023 Mar 21, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Je dispose de 1 To d'espace de stockage en ligne que je voudrais exploiter. Mes fichiers sont actuellement stockés en local. Lorsque je me connecte sur ma console https://assets.adobe.com/cloud-documents je ne parviens qu'à y transférer des fichiers unitaires, pas des dossiers. Si je devais récréer mes arboresences, cela me prendrais un temps infini.

Y-a-t-il un esolution pour transférer des dossiers en masse ?

Merci

TOPICS
File sync

Views

96

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 21, 2023 Mar 21, 2023

Copy link to clipboard

Copied

it's a mistake to store anything important in cloud files, only.  ie, if you're trying to save local space, using a removable hard drive is a better solution.  if you're not trying to save local space, use your cc sync folder.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Mar 21, 2023 Mar 21, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Hi There,

 

Thank you for writing to us. We are sorry for your difficvulties. You could try pressing the Shift key to select multiple files or folders. Please let me know if this helps. Also, we have an article to help you sync your files in Creative Cloud. Please refer below:

https://helpx.adobe.com/creative-cloud/help/sync-creative-cloud-files.html

 

Please, let me know how it goes. We hope to hear from you soon. 

 

Regards,

Neelam

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 22, 2023 Mar 22, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines