Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Comunidad dedicada para hablantes de japonés
  • 한국 커뮤니티
    Comunidad dedicada para hablantes de coreano

Issues with personal sign on Adobe education exchange

Nuevo aquí ,
Feb 28, 2025 Feb 28, 2025

Copiar vínculo al Portapapeles

Copiado

I was have issues with resigning onto Adobe Education Exchange after deactivating my account although the email sent says I should be easily able to sign back in after deactivating, but whenever I try to sign it in it just sends me back and relaods the sight without signing me in I even disabled ad blocker and still had no luck. My SSO with google also doesn't work.

TEMAS
Recursos web de almacenamiento en la nube , Colaboración , Sincronización de archivos , Bibliotecas

Vistas

44
Traducir

Informe

Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Community Expert ,

Copiado

Votos

Traducir

Informe

Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Nuevo aquí ,

Copiado

I am confused should I go here and ask the same question or search for the answer here?

Votos

Traducir

Informe

Informe
community guidelines
Community Expert ,

Copiado

MÁS RECIENTES

ask elsewhere.

Votos

Traducir

Informe

Informe
community guidelines