Issues with personal sign on Adobe education exchange
Nuevo aquí
,
/t5/creative-cloud-services-discussions/issues-with-personal-sign-on-adobe-education-exchange/td-p/15183892
Feb 28, 2025
Feb 28, 2025
Copiar vínculo al Portapapeles
Copiado
I was have issues with resigning onto Adobe Education Exchange after deactivating my account although the email sent says I should be easily able to sign back in after deactivating, but whenever I try to sign it in it just sends me back and relaods the sight without signing me in I even disabled ad blocker and still had no luck. My SSO with google also doesn't work.
TEMAS
Recursos web de almacenamiento en la nube
,
Colaboración
,
Sincronización de archivos
,
Bibliotecas
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar.
Más información
Community Expert
,
/t5/creative-cloud-services-discussions/issues-with-personal-sign-on-adobe-education-exchange/m-p/15183906#M56777
Feb 28, 2025
Feb 28, 2025
Copiado
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar.
Más información
Jacob_Garcia1632
AUTOR
Nuevo aquí
,
/t5/creative-cloud-services-discussions/issues-with-personal-sign-on-adobe-education-exchange/m-p/15183913#M56778
Feb 28, 2025
Feb 28, 2025
Copiado
I am confused should I go here and ask the same question or search for the answer here?
Más información
Community Expert
,
MÁS RECIENTES
/t5/creative-cloud-services-discussions/issues-with-personal-sign-on-adobe-education-exchange/m-p/15183919#M56779
Feb 28, 2025
Feb 28, 2025
Copiado
ask elsewhere.
Más información