• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Adobe Digital Editions 4.5

Community Beginner ,
Apr 03, 2023 Apr 03, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Tenho uns quantos livros, comprados por mim - por isso estes livros são meus - em formato ebook. Como passava algumas horas de espera no meu antigo trabalho, instalei o ADE 4.5 no computador do trabalho e fiz o download dos ficheiros "título do livro".acsm. Autorizei o ADE 4.5 com o email do emprego e li uns quantos desses livros dessa forma sem andar com o meu kobo para trás e para diante, foi muito bom.

Entretanto esse emprego acabou, já não tenho esse email! Só que agora aparece a mensagem: "E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER" quando tento abrir os MEUS (!) livros no meu computador em casa, com a ADE 4.5 autorizada pela minha adobe ID pessoal.

Como posso recuperar a minha propriedade dos livros e aceder-lhes no ADE 4.5 em casa?

Views

132

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Apr 03, 2023 Apr 03, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

I have a few books, bought by me - so these are my books - in ebook format. As I spent a few hours waiting at my old job, I installed ADE 4.5 on the work computer and downloaded the "book title".acsm files. I authorised ADE 4.5 with the email from work and read a few of those books that way without carrying my Kobo back and forth, it was very good.
However that job is over, I don't have that email anymore! But now I get the message: "E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER" when I try to open MY (!) books on my computer at home, with ADE 4.5 authorized by my adobe personal ID.
How can I recover my ownership of the books and access them in ADE 4.5 at home?

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines