• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

adobe digital editions problem

New Here ,
May 08, 2017 May 08, 2017

Copy link to clipboard

Copied

Hej.

Det är så att när jag ska öppna en E-bok med Adobe Didital Editions så kommer det upp en ruta som säger: "Tillåter du att den här appen får göra ändringar på enheten?" Och då klickar jag på "ja", men då kommer ett nytt meddelande upp som säger: "Setup has detected an existing version of Adobe Digital Editions. Would you like to repair the existing installation?"

Jag förstår helt enkelt inte varför jag inte kan öppna E-boken med Adobe Digital Editions och läsa boken på min dator. Jag har en laptop förresten, en HP Pavilion, inte en Mac. Och jag tror jag att jag har Windows 10 på datorn och att jag använder webbläsaren Microsoft Edge. Ska jag byta webbläsare så vet jag inte ens hur jag gör det, och jag förstår visserligen inte riktigt vad det skulle spela för någon roll vilken webbläsare jag har, men utifall att så tar jag med den här informationen.

Jag har testat att starta om datorn, men samma problem uppstår ändå. Jag har även prövat med att avinstallera Adobe och ladda ner den på nytt, men med samma resultat.

Om det finns någon där ute som kan hjälpa mig med det här problemet så vore jag jättetacksam! Jag måste ju få det här att fungera menar jag, för jag vill ju verkligen kunna ladda ned E-böcker till min dator och läsa dem.

Tusen tack på förhand för hjälpen!

Med vänliga hälsn. C

Views

369

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 28, 2021 Aug 28, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hjälp sökes. Köpte e-bok från Bokus och har följt alla steg för att kunna läsa på min dator. Laddat ner Adobe Digital Editions. Men väl där inne kan jag inte läsa boken, inte byta sida, inte något. Jag har Adobe konto och jag har verifierat datorn men allt totalt låst.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines