Highlighted

Apparaatfout - Digital Editions krijgt geen toegang tot dit apparaat...

New Here ,
Mar 29, 2018

Copy link to clipboard

Copied

L.S.,

Bij het autoriseren van mijn e-reader (kobo & ADE 4.5.7) krijg ik deze fout, nadat ik op [autoriseren] klik:

fout ade 4.5.jpg

De e-reader is aangesloten op de computer en zichtbaar, bestanden zijn te plaatsen en te verwijderen met behulp van bestandsbeheer.

De e-reader was geautoriseerd en ik heb bibliotheekboeken kunnen plaatsen en verwijderen met ADE 4.5. Recent heb ik de autorisatie op de e-reader echter verwijderd.

In de zelfhulp kan ik nergens een oplossing vinden. Ik het het volgende geprobeerd:

- de-installeren en herinstalleren ADE (meerdere malen, inclusief schonen registry)

- reset van e-reader

- opnieuw opstarten pc

Kan iemand mij helpen?

Alvast dank.

Groet,
Edvard

Views

120

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Apparaatfout - Digital Editions krijgt geen toegang tot dit apparaat...

New Here ,
Mar 29, 2018

Copy link to clipboard

Copied

L.S.,

Bij het autoriseren van mijn e-reader (kobo & ADE 4.5.7) krijg ik deze fout, nadat ik op [autoriseren] klik:

fout ade 4.5.jpg

De e-reader is aangesloten op de computer en zichtbaar, bestanden zijn te plaatsen en te verwijderen met behulp van bestandsbeheer.

De e-reader was geautoriseerd en ik heb bibliotheekboeken kunnen plaatsen en verwijderen met ADE 4.5. Recent heb ik de autorisatie op de e-reader echter verwijderd.

In de zelfhulp kan ik nergens een oplossing vinden. Ik het het volgende geprobeerd:

- de-installeren en herinstalleren ADE (meerdere malen, inclusief schonen registry)

- reset van e-reader

- opnieuw opstarten pc

Kan iemand mij helpen?

Alvast dank.

Groet,
Edvard

Views

121

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Mar 29, 2018 0

Have something to add?