Highlighted

Authorization required: I can't read borrowed epubs

Community Beginner ,
May 21, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi, can you help me?

I borrowed an ePub from the library catalog a few days ago. Now I can no longer read it because Adobe Digital Edition asks me for authorization. (I can only read the purchased books).

Initially, I authorized the pc without an ID. I have no other devices, only the pc and I have the latest version of ADE.

I authorized the pc without ID.
I have already tried to:
1- Uninstall and reinstall Adobe Digital Edition;
2- Erase the authorization and authorize the computer again;
3- Create an Adobe ID and use that to authorize. Result:  E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER, so I deled the account;

4- Clear the cache.
Can you help me, please?
Monika

[IT]

Salve, potete darmi un mano?

Ho presto in prestito degli ePub dal catalogo di una biblioteca. Per un po' è andato tutto bene. Un giorno ho acceso il pc e non sono riuscita a continuare a leggere gli ePub presi in prestito, perché ADE continua a chiedermi l'autorizzazione. Gli ePub acquistati si aprono senza problemi.

Inizialmente ho autorizzato il pc senza un ID. Non ho altri dispositivi.

Ho già provato senza esito a:

1- disinstallare e installare nuovamente diverse volte ADE riavviando poi il pc;

2- cancellare l'autorizzazione e autorizzare il pc di nuovo;

3- creare un Adobe ID ed entrare con quello - risultato: E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER, così ho già cancellato l'account);

4- pulizia della cache;
Potete aiutarmi? Grazie.

Monika

Views

84

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Authorization required: I can't read borrowed epubs

Community Beginner ,
May 21, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi, can you help me?

I borrowed an ePub from the library catalog a few days ago. Now I can no longer read it because Adobe Digital Edition asks me for authorization. (I can only read the purchased books).

Initially, I authorized the pc without an ID. I have no other devices, only the pc and I have the latest version of ADE.

I authorized the pc without ID.
I have already tried to:
1- Uninstall and reinstall Adobe Digital Edition;
2- Erase the authorization and authorize the computer again;
3- Create an Adobe ID and use that to authorize. Result:  E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER, so I deled the account;

4- Clear the cache.
Can you help me, please?
Monika

[IT]

Salve, potete darmi un mano?

Ho presto in prestito degli ePub dal catalogo di una biblioteca. Per un po' è andato tutto bene. Un giorno ho acceso il pc e non sono riuscita a continuare a leggere gli ePub presi in prestito, perché ADE continua a chiedermi l'autorizzazione. Gli ePub acquistati si aprono senza problemi.

Inizialmente ho autorizzato il pc senza un ID. Non ho altri dispositivi.

Ho già provato senza esito a:

1- disinstallare e installare nuovamente diverse volte ADE riavviando poi il pc;

2- cancellare l'autorizzazione e autorizzare il pc di nuovo;

3- creare un Adobe ID ed entrare con quello - risultato: E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER, così ho già cancellato l'account);

4- pulizia della cache;
Potete aiutarmi? Grazie.

Monika

Views

85

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
May 21, 2020 0
New Here ,
Nov 09, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hello Monika, 

did you find a solution to that problem? I'm experiencing the same thing. 

Thank you!

Ciao Monika, 

avevi poi trovato una soluzione? Sto avendo lo stesso problema.

Grazie!

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 09, 2020 0